tisdag 1 januari 2013

Motivations blogg

I remember 2012 as if it was yesterday...
Nu är det banne mig 2013! Nyår sög för min del. Men det blev lite bättre mot kvällen antar jag. Tränade på kvällen och ska träna nu snart också. Har ändå inget bättre för mig och jag orkar inte plugga! Ganska skönt ändå att inte vara bakis idag som resten av befolkningen är haha.

Tänkte tipsa om min tumblr som jag har startat. Det går att läsa den utan att ha tumblr såklart, bara att klicka er in på emiliakristel.tumblr.com! :) Eftersom det är så många som ständigt frågar om hur jag får motivation till att träna och äta rätt så tänkte jag att detta skulle vara en bra sak att starta. Jag hittar nämligen mycket att min motivation och inspiration från olika fitblr (fitness tumblrs) och fitness bloggar. Är inne dagligen för att få min dos av motivation, det funkar verkligen för mig! Därför har jag startat en egen. Där kommer jag lägga upp bilder som motiverar mig och förhoppningsvis andra också att både träna och äta rätt.
Hoppas ni får nytta av den! Tänker länka den på sidan av denna blogg så att ni hittar den lätt! :) Kommer uppdatera den varje dag!

Nu blir det cykel och styrka för min del! Det gäller att starta året bra ;)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv