torsdag 29 november 2012

Endorfiner äger!

Det är inte ofta som det är just bloggen som får mig att dra till gymmet, men idag var det så. Ringde hem till mina föräldrar och var så himla ledsen och besviken, allt kändes jättedåligt och jag vet inte ens varför? Det är ju inget sådär allvarligt som ens har hänt lol? Gick bara dåligt på ett prov som inte ens spelar någon som helst roll på mitt slutbetyg men ändå var jag nära att bryta ihop totalt.

I alla fall så orkade jag nästan inte dra till gymmet. Men sen kom jag på att jag hade skrivit att jag skulle det på bloggen. Jag kunde ju inte ljuga för er liksom...

Så nu är jag tillbaka från en timme på gymmet. 30 min på löpbandet och resten styrka! Kändes jättebra, förutom att jag vid ett tillfälle var nära att grina för att det gjorde så ont i låren pga träningsvärken som jag har redan hahaha, good pain though! ;) Så nu är jag glad igen. Träning och dess endorfiner brukar fixa dåliga dagar och tur är väl det!

Imorgon är det fredag. Har sovmorgon och sen efter skolan så ska jag hit och träna och äta innan jag drar in till stan och ser på Breaking Dawn! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv