måndag 5 november 2012

Aaaand its monday again

Det var verkligen omöjligt att somna inatt men vid 2 tror jag faktiskt jag lyckades somna. Skulle ju dock upp klockan 6 så jag har inte sovit värst många timmar inatt.
Allt som kunde gå segt imorse, gick segt. Var orolig över att jag inte skulle hinna gymma för jag ville inte komma dit senare än 9. Jag kom till Friskis 8.59. Beat that! ;) Gymma iallafall i en timme och det var riktigt krävande men gött!
Drog hem och duschade och sen bar det iväg till skolan. Spenderade 6 timmar i skolan och var helt död mot slutet, kunde knappt hålla ögonen öppna. Inte precis så att det blir bättre av att det är kolsvart ute... Men nu har jag äntligen kommit hem och käkat mat. Nu måste jag plugga järnet. Ingen vila här inte. Min hjärna är redan död...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv