lördag 10 november 2012

Unique

God morgon snyggingar, hoppas det är bra med er alla!
Själv har jag lite halvångest över ett eventuellt mobilköp som måste fixas. Jag vill ha Samsung Galaxy S3 och jag har råd. Problemet är bara att om jag köper den kan jag nog inte åka till U.S.A till sommaren. Jaha, säger ni då. Men jag blir så otroooligt ledsen när jag tänker på det att jag nästan börjar grina. Jag vill ju så gärna träffa vänner och släktingar och fly från Sverige en månad. Har sånn himla ångest just nu asså att jag inte ens orkar tänka på det. Allt pga en mobil. Är det värt det eller inte? Tror verkligen jag mår bäst av att åka till U.S.A. Speicellt när jag reagerar såhär. Det är lite läskigt att elektronik spelar så stor roll i ens liv nu för tiden. Att en mobil har sånn stor betydelse är stört.
Jag är precis som de flesta andra och suktar efter det bästa och nyaste men i sånna här lägen vill jag bitch slap:a mig själv så jag inser vad som faktiskt är viktigast här i livet. Blir sur på mig själv nu haha!

Idag ska jag iallafall plugga och så ska jag ut och springa. Ikväll ska jag till sommmarstugan igen med mina underbara vänner! Blir nog lika najs as usual! :)

Kollade på nya Jersey Shore och Glee avsnitten igår. Båda två var fabulous haha! Det har varit lite blandade känslor mot ena låten "Blow Me" som var med på Glee igår. Vissa tyckte om det medans vissa tyckte att dom gjorde det dåligt. Jag är helt såld. Blir helt till mig när jag lyssnar på den här versionen och ser dom! Jag älskar både Marley och Unique som är nya den här säsongen. Det är så mycket "Glee" i det här uppträdandet asså! Dock blir hela låten ännu bättre när man vet vad som händer innan denna video! ;)


Ikväll:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv