lördag 17 november 2012

Elmo

Ligger fortfarande i sängen och har nyss vaknat. Jag älskar helger då man kan sova ut!
Igår så försov jag mig en hel timme och missade första lektionen. Hade bara en lektion och sen så hade vi drygt  3 timmars håltimme så jag drog till Friskis och tränade, det var helt exhausting. Sen så var jag tvungen att dra tillbaka till skolan för 1 ynka svenska lektion men direkt efter det blev jag hämtad av mamma och åkte hem till Värmskog. När jag kom hem var jag tvungen att skynda mig lite för det skulle vara maskerad på tonår så jag skulle göra en facepaint för jag skulle vara Elmo. Jag såg fett rolig ut. Det blev helt okey tyckte jag, inte fabulous som skelettet och jorden, men det räckte för en fredagskväll med en massa roliga vänner! :) När jag kom hem igår så kollade jag på det nya Glee avsnittet. Det var sjukt bra asså, lite ledsamt, men väldigt bra!

Nu har jag som sagt nyss vaknat och ska snart äta frukost antar jag! ;) Måste plugga idag! Men ey, det blir nog okey när jag har den här extremt nya och bra låten att lyssna på. Gud så bra den är! Längtar till Omens kommer ut. Jag tycker 3OH!3 bara blir bättre och bättre.
3OH!3 – YOUNGBLOOD




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv