torsdag 8 november 2012

Pink day at the gym!

Det är så skönt att träna asså! Körde längre än vanligt idag, både cardio och styrka. Sista dagen på Friskis för den här veckan ju :( Tänkte på att kanske dra imorgon morgon...men sen tänkte jag igen och konstaterade att det inte var någon bra idé. Har varit så himla trött varje morgon och jag är verkligen ingen morgon människa så jag föredrar att träna på eftermiddagen/kvällen. Problemet är bara att jag blir så himla pigg, stannar ju uppe längre då ;)

Jämförde lite nyare bilder med bilder från i somras och några månader tillbaka igår kväll, helt otroligt vad några månader kan göra haha!

Nu blire dusch, kvällsmat och lite plugg! 



4 kommentarer:

  1. Du ser oförskämt pigg ut :)
    Go for it girl!

    SvaraRadera
  2. kan inte du lägga uppp "då&nu" bilder? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tänkte vänta ett tag samt vänta tills jag får tillbaka min andra dator med fler bilder. Men det kommer!

      Radera

Bloggarkiv