torsdag 22 november 2012

Ibland går det dåligt, det är bara så!

Eat like crap = Feel like crap. Dagens lärdom. Har haft en riktigt dålig dag idag asså, har ätit dåligt, inte tränat och inte gjort någonting vettigt alls. Gamla jag skulle väl i princip ge upp efter en dag som denna då rösten i huvudet inte säger något annat än "Fyfan vad hemsk du är", "Du failar hela tiden" och "Det är lika bra att ge upp". Men inte den nya jag. Jag tänker se denna dag som en jäkligt bra läxa. Tänker inte äta eller dricka en enda kalorie till idag. Dricka vatten och rensa kroppen. Imorgon tänker jag äta och dricka nyttigt och träna efter skolan! :) Jag kommer unna mig lite på lördag då vi ska fira Thanksgiving och sen gäller det att komma tillbaka i rutinerna. Jag tänker inte väga mig resten av denna månad för just nu skulle jag kunna skita i vad det står, vill bara må det bästa jag någonsin kan! Det är det som är det viktigaste! :)

Nu blir det film med mamma!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv