lördag 24 november 2012

Lördag

Hejsan allihopa!
Igår var en jättebra dag, hade bara två lektioner och sen drog jag och gymmade på Friskis innan jag åkte hem med syrran och pappa som kom från Örebro. På kvällen var jag som sagt på en jul auktion, det var väääldigt långt och jag blev sjukt trött mot slutet, men det var kul att träffa alla igen! :)
Sov till ett idag och har bara chillat. Vi käkade middag tidigt, så himla gott med Thanksgiving mat asså! Nu måste jag dock plugga lite innan vi ska skypea med andra syrran och prova min Pecan Pie som jag bakade igår för första gången, kan nog bli intressant! Ska även kolla på paraden sen som jag har lyckats fixa, king!
Nu kan jag snart börja njuta av all julmusik, känns fel att börja innan Thanksgiving även fast jag har fuskat lite i år haha! ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv