söndag 25 november 2012

Söndag kväll

Söndag kväll redan och imorgon börjar ännu en vecka. 4 veckor kvar i skolan innan det äntligen är dags för Swedish House Mafia konsert och jul/nyår! Inte alls mycket kvar nu. Nästa helg är det 1:a advent redan, galet! Hoppas även att jag får min mobil under veckan för nu saknar jag verkligen Spotify i mobilen, det är ju det värsta, att inte ha det.
Nu ska jag strax träna, blir väl 30 min på cykeln så kanske jag tar och gör lite styrke övningar. Får se, jag är ju trots allt sjuk, men jag vill verkligen inte vara det, så jag tänker ignorera det helt enkelt. Jag tror stenhårt på att mycket av det sitter i huvudet. Finns så många som går runt och klagar på att dom alltid är sjuka...då blir dom det. Jag hatar och vägrar att tänka så och jag är nästan aldrig sjuk. Nu kommer detta säkert sluta med att jag hamnar på sjukhus med lunginflammation igen eller något lol...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv