tisdag 6 november 2012

R.I.P

Kan nu ta ett djupt andetag. Har äntligen skickat in min Engelska uppgift och kan släppa det i några dagar nu. Förutom det lilla problemet att jag har en muntlig bedömning på torsdag också, men whatever...

Min mobil har dött också och jag tänker inte ha den mer nu. R.I.P dåliga phone. Är såååå trött på att det ska krångla hela tiden så jag tänker skaffa mig en ny. Punkt slut liksom. Ska diskutera det när jag åker hem under helgen. Så nu vet ni att det inte är någon idé att smsa mig eller ringa mig iallafall.

Nu ska jag vandra mot gymmet. Känns inte som jag har tränat på jättelänge även fast jag tränade igår haha! Kommer suga att inte kunna lyssna på musik, men det får bli en detox-vecka det här för mig.

Om någon undrar så håller jag även stenhårt på Obama och ja, jag får rösta nästa presidentval! :)


Jag, jag och Gaga + min döda mobil.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv