lördag 24 november 2012

Förvånad men glad!

Har nyss cyklat 30 min som dagens träning. Jag tycker det är så himla drygt att cykla men eftersom syrran satt i samma rum och kollade på The Hunger Games så kan jag konstatera att 30 min på en träningscykel aldrig har gått så snabbt!
Jag sa ju att jag inte skulle väga mig mer den här månaden men jag var så rädd att jag hade sabbat allt med den här veckan så jag var tvungen. Blev måttligt jäkla förvånad när jag hade gått ner ett helt kilo, awesomeness overload people! Nu jäklar kör vi stenhårt fram till jul så kommer jag utan tvekan nå mitt nästa mål! :D Gör samma sak vet jag, sätt upp ett mål inom träning, mat eller vikt som ni vill nå så gör vi detta tillsammans! Jag finns här för er heeeela vägen! :)

Ska strax fixa mig lite kvällsmat/post-workout käk och sen bänka mig framför årets parad med familjen! :) Är glad nu, mår bra igen, lets do this!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv