torsdag 22 november 2012

Thanksgiving

Först och främst, Happy Thanksgiving allihopa! Vare sig ni firar det eller inte så kan ni ju alltid ta en stund och va tacksam för allt ni har! :)
Idag är en sånn där värdelös dag där man förflyttar sig från TVn till datorn och sen tillbaka igen. Har lågt blodtryck och är yr när jag ställer mig upp och går så jag tar det väldigt lugnt idag! ;) Tar det nästan för lugnt, men jag orkar inte göra någonting känns det som.
Vi ska fira Thanksgiving på lördag eftersom min ena syster kommer hem imorgon och det är mycket jobb att fixa en Thanksgiving middag. Eftersom det inte är en högtid här så har man ju inte tiden att ställa sig och laga en massa mat mitt i veckan när man kommer hem från jobbet. Det är bara jag och mamma hemma idag men vi ska nog ha en bra kväll tillsammans. Mamma vill nog kolla på en film som hon kollar på 73000 ggr under Thanksgiving/Jul tiderna, nämligen Miracle on 34th Street. Får väl hålla henne sällskap och kolla på den med henne även fast jag har sett den way to many times själv haha. Jag har även fixat fram Macy´s Thanksgiving Parade från 2010 som vi kan se på lördag, så slipper vi ta fram VHS bandet med 2002´s parad på haha!

Imorgon ska jag in till stan igen för två lektioner och sen ska jag hem igen. På kvällen är det jul auktion i Malsjö. En mysig kväll tillsammans med alla fina vänner från tonår! :)
Ta hand om er allihopa!<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv