fredag 2 november 2012

Torsdag

Tjena allihopa!
Idag har varit en busy day i mitt lilla tonårsliv. Jag vaknade klockan två (på eftermiddagen asså haha) men drygade och gick upp ett bra tag senare. Lagade mat och sen kom pappa och Fannie hem från Arvika. Vi käkade och sen så åkte vi direkt till LLA, det var ju tjejkvällen där idag så jag och Fannie hade ju gratis biljetter. Man får ju platserna när man kommer dit och vi fick helt fabulous platser så vi var jättenöjda! Matchen gick ju också super, 4-0 till kära Färejstad. :)

Efter matchen drog vi och käka på donken men jag har fastfood förbud, tänker inte käka det om jag inte är  så illa tvungen för jag mår helt ärligt crap om jag käkar det. Så jag tog en ceasar sallad, men den är faktiskt god på donken så det funkade! :) Testa den om ni inte vill käka deras unhealty crap för det är värt det! 

När jag kom hem så fick jag dock en smärre chock. Jag har ju skrivit tidigare här att jag ska till sjukhuset pga mina tänder. Tydligen så ska jag opereras och det visste inte jag om, jag trodde bara att det var någon koll. Är inte så taggad inför detta för förra gången gjorde det jätteont och det faila ju bara ändå.

So on that note tänker jag nu säga god natt, lyssna på musik och försöka lugna ner mig själv igen!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv