söndag 4 november 2012

Ovärt

Fattar inte hur en människa kan behöva så mycket sömn. Har nog sovit minst 12 timmar varenda kväll under lovet. Vaknade halv två idag och käkade knappt frukost eftersom vi skulle äta middag hyffsat tidigt idag haha. Gick iallafall ut på en liten promenad nyss och nu sitter jag här och klockan är redan typ halv fem! Så himla värda dagar det blir för mig under lov...
Imorgon ska jag iallafall tillbaka in till Karlstad. Har ingen tyska så jag börjar 11.20, måste ändå åka in kl. 7 :( Blir nog att åka hem till Lamberget innan med packningen och så, funderar nästan på att dra och träna också. Tror faktiskt jag hinner det, men vi får se hur det blir! :) Kanske tar och sover istället!

Och får inte jag tillbaka min HP dator snart så kommer någon få en Dell slängd i ansiktet...


Dagens klockrena iaf...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv