måndag 19 november 2012

Smart kid

Tjenare!
Lång skoldag som vanligt och eftersom jag har prov imorgon hinner jag absolut inte träna ikväll. Men det gäller att tänka taktiskt för att lura sig själv lite, eftersom jag tränade igår så känner jag mig inte så hemsk om jag skippar träningen idag och då är det mindre risk att jag tappar motivationen. Smart kid, ey?!

Jag har som sagt fysik prov imorgon och känner att jag i princip inte kan någonsin alls. Ganska säker redan nu att jag kommer faila. Men whatever, jag har bara två lektioner imorgon och sen utvecklingssamtal med pappa. Sen ska vi dra och käka lunch tillsammans eftersom jag är ledig resten av dagen, mysigt värre! Kanske drar på stan lite sen, bara som en treat till mig själv för att jag inte har brutit ihop och hoppat av skolan eller slutat träna lol! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv