onsdag 14 november 2012

Tur i oturen

Tjenare!
Dagens skoldag var sjukt ovärd med två lektioner och en gigantisk håltimme i mitten. Men jag fick mycket gjort på håltimmen så ikväll och imorgon morgon måste jag bara nöta in allting!

Efter skolan drog jag snabbt till Gina och köpte strumpor lol. Så ovärt, men dom var snygga så det kändes okej ändå! Hittade också min mobil i skåpet idag, under typ 4 böcker och 2 pärmar -.-' Var även lite "tur" att jag gick till Teknik Magasinet för att leta efter mina hörlurar för då fick jag se Samsung Galaxy S3:an som jag ville ha först. Men den visade sig vara så stor att den knappt fick plats i min hand haha! Tur att jag satsar på Samsung Galaxy S3 Minin som kommer ut snart! Blir nog bättre för mig även om den är sämre :) Det duger för mig! :D

Pratade även med syrran men hon skulle gymma så jag ska ringa henne imorgon igen för vi brukar prata väldigt länge. Det var dock tur att jag ringde henne för jag har varit sugen på att köpa det guldiga lacket från O.P.I James Bond collection. Men syrran har köpt den så nu kan jag låna den från henne när hon kommer hem till jul! :D Så himla fränt och snyggt med guldiga naglar ju! :)

Om två timmar ska jag på Step också. Kände att jag ville på ett pass idag så jag har en bestämd tid att ta en plugg paus samt träna! :) Ska bli så kul! Taggat med en kopp kaffe, är helt hyper nu. Hyffsat lättpåverkad asså ;)

Bästa albumet just nu asså, no doubt about it: One Direction – Take Me Home: Yearbook Edition



2 kommentarer:

Bloggarkiv