söndag 18 november 2012

Söndag = Bra dag

Hejsan allihopa!
Ni är sjukt underbara och ni påminner mig verkligen om varför det är så kul att blogga! Är så tacksam för alla positiva kommentarer och meddelanden. Ni gjorde min dag asså! Jag blev glad! <3

Efter ett inte så trevlig uppvaknande idag så käkade jag världens frukost. Jag som brukade hata och skippa frukost. Nu är det banne mig det bästa som finns lol! Nu ska jag plugga lite och sen ska jag ut och springa så jag blir hungrig inför middagen, vi ska äta tyskt. Say whaaat? Ah men det är så sjukt gott med klöse! Mamma ska även dekorera för Thanksgiving. Så typiskt amerikanskt asså, vi har verkligen dekorationer i mängder för varenda lilla högtid. Vårat hus vid jul, ser inte ut som vårat hus helt enkelt. Men jag älskar det! I love this time of year!

Idag ska vi förmodligen beställa min lilla mobil också och så ska jag måla naglarna. Det är ju söndag! ;)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv