onsdag 21 november 2012

Mobil beställd och ledig

Tjenare allihopa, äntligen är jag hemma i Värmskog! Har mått kasst hela dagen men mina underbara vänner fick mig att klara dagen finfint, ni förgyller alltid mina dagar. ;* Det är jätteskönt att vara hemma asså, man uppskattar det mer när man bor i stan under veckorna. 
Pappa skickade äntligen efter min nya mobil idag så jag får den nog nästa vecka någon gång om vi inte har väldans flyt så jag får den fredag redan, men det är mycket tveksamt. Köpte mig den nya Samsung Galaxy S3 Mini, den blåa. Tror den blir riktigt bra för mig! :) Hoppas på bättre kvalité än min HTC. Första gången jag har en Samsung faktiskt (om man inte räknar med tegelstenen jag använder nu). Har haft Nokia, Sony Ericsson och nu senast min HTC. 

Nu ska jag ta och chilla resten av kvällen, skippar träningen eftersom jag mår som jag gör. Får bli en lugn vecka den här veckan, men det behövs ibland för att man ska orka hålla igång alla andra veckor! :)
Har en ny favvis låt: Imagine Dragons – Bleeding Out
Hela deras album är fabulous! :)

Imorgon är det Thanksgiving och jag är heeelt ledig! :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv