torsdag 15 november 2012

Take me now, the worlds such a crazy place

Tjosan!
Så himla skönt att det snart är helg för jag vill bara hem just nu! Är så himla sliten asså. Skrev prov förut och jag har faktiskt ingen aning om hur det gick, svårt att veta. Men nu är det gjort iallafall, nu gäller det att plugga fysik för nästa vecka och kemi veckan efter det. Jag hatar verkligen prov!
Är jättesliten men jag funderar på att dra till gymmet och typ gå och cykla någon timme eller så. Bara för att bli av med lite jobbiga känslor och så. Bästa terapin som sagt!

Eftersom jag använder min Mp3 nu så bad jag min syster att skicka några nyare låtar som jag kan lägga till. Förr var jag så bra på att lägga in låtar men jag börjar även bli lite trött på dom låtarna. Sjukt med tanke på att jag har 1233 låtar at the moment. Men nu är iallafall några av dom nya, eller iallafall nya i min Mp3. En jättebra låt som jag inte hade hört förut är den här:


Mår lite såhär just nu. Men nu blir det gymmet snart..när jag orkar resa på mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv