lördag 3 november 2012

Känns som ett F

Sitter än en gång och jobbar med min engelska uppgift, har kommit lite mer än halvvägs men känner att den suger. Jag som skriver ganska mycket och tycker om att skriva uppsatser och liknande vet att denna är rejält kass. Rejält kass kanske är att ta i, men jag måste jobba ganska mycket med den innan jag känner mig nöjd. Dock är jag i någon skum "skriv-funk", har jättesvårt att få fram bra saker att skriva, brukar inte riktigt vara så, så jag vet inte vad som händer. Känns typ som svenska nationella uppsatsen i ettan då ena bedömaren satte F hahahaha. Fick slutligen D på uppsatsen och B i slutbetyg, men ändå hahaha!
Det ironiska i det hela är att uppgiften jag gör är att jag skriver ett blogginlägg...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv