lördag 3 november 2012

Stolt

God kväll allihopa!
Jag är så stolt just nu! Varför? Jo, den här lilla tjejen har nu skrivit klart sin engelska uppgift. Landade på 996 ord (max 1000) också, ganska grymt sådär! Fast med sources blev det tom 999. 
Har ju jobbat med den i några dagar men allt har bara varit svårt och fel så då sa min smarta vän Karelius att jag helt enkelt skulle börja om om jag kände så och spara den första ifall det går åt helvete. Skrev klart den nya idag och det kändes mycket bättre. Ska be mamma kolla igenom den imorgon också för hon hjälper mig alltid med bättre meningar och ordval. Bra det där, amerikansk engelska lärare...

Sen har jag även tränat vilket känns awesome för jag tänkte nästan skippa det. Är faktiskt stolt att den här veckan har gått så pass bra som den har gjort med tanke på att jag inte har tillgång till Friskis. Har än så länge tränat 6 ggr den här veckan och förhoppningsvis kör jag imorgon också! :) Men snart är jag tillbaka vid mitt älskade Friskis haha! Blir lite halv drygt att bara köra cardio istället för att blanda med styrka och andra roliga pass. Men som sagt är jag riktigt stolt att jag klarat av denna vecka så pass bra! :)



Gått runt och sjungit på denna hela veckan haha, så bra ju! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv