torsdag 8 november 2012

Torsdagar är nästan bra!

Tjosan! Jag diggar torsdagar alltså. Skoldagen är jätteskum och man blir lite mindfucked eftersom jag börjar efter lunch osv men jag älskar att ha ledigt på morgonen! :') Dock så går vi enda till halv 5 så det är redan mörkt när man kommer ut från skolan, svalt även ihjäl idag. Egentligen är det bästa med torsdagar att det är fredag imorn nu när jag tänker efter lol.
Imorgon har jag också sovmorgon och på min första lektion (T.O.K) ska vi lägga pussel haha. Lektionen innan lovet körde vi Jeopardy, förra lektionen la vi pussel och imorgon ska vi fortsätta eftersom vi inte hann klart. Jag tycker inte om ämnet men ibland är det gött att ha dom lektionerna under veckan så man kan slappa lite!

Ska ta bussen till Grums och åka hem till Värmskog över helgen också. Imorgon kväll är det tonår i Värmskog och sen måste jag plugga under helgen. Ska bli skönt att komma hem också så jag har tillgång till någon slags mobil, klocka och Mp3. :)

Idag börjar även Glee igen i U.S.A så det ska jag nog kolla på under helgen. Det är ju musikal tema som dom har ibland. "Glease" blir det den här veckan, Grease asså. Kommer nog vara epic! :)

Ska dra till gymmet sen också. Sista dagen jag behöver träna utan musik. Haleluja!

Ligger med datorn i knät och är allämnt ihopmosad. Så snygg asså!

Glee har blivit bättre av någon skum anledning...lol!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv