tisdag 27 november 2012

Äntligen!

Tjenare allihopa!
Har haft en bra dag faktiskt, despite the fact att dagen var lång och jobbig! Idag kopplade det äntligen på kemin och jag fattade i princip allt det jag har haft så svårt med i alla dessa månader (ettan och tvåan). Känns så bra! :)
Fick även reda på att min mobil har kommit så om pappsen är på riktigt bra humör imorgon så kanske han kommer in till stan med den så jag får den. Ska bli så gött att ha en fungerande, bra mobil igen! Äntligen!

Just nu äter jag min hemlagade vego mat. Blev gott idag med även fast det är starkt som tusan. Råkade bli så igår med men jag tror det hjälper mot min förkyldning faktiskt. Fannie kommer hit strax och ska hålla mig sällskap och senare ikväll drar jag nog och tränar eftersom jag mår helt okej idag! :)

Hoppas ni också har haft en bra tisdag!

Bort med tegelstenen snart!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv