lördag 17 november 2012

Mitt liv var bättre innan detta

Idag ska jag som sagt plugga. Jag hatar fysik vilket är ganska ironiskt med tanke på att jag vill bli pilot. Mitt liv var way bättre innan IB fysiken kom in i det kan jag ju meddela. På det så har även min klass fått handskas med HL (Higher Level) böckerna eftersom treorna har dom andra böckerna (som jag har förstått det). Boken förklarar jättedåligt, asså sorgligt dåligt. På detta är våran lärare inte precis bra. Eller om jag ska vara helt ärlig så är det den sämsta läraren jag haft under mina snart 12 år i skolan. Åh herreguuud vad många år.
Så provet är på kapitel 1 och 2 och det är lika bra att jag börjar om från början och lär mig grunderna on my own. Jag brukar tycka att fysik är logiskt så jag hoppas att den delen av hjärnan är med mig genom detta idag.
Wish me luck cause I´ll need it!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv