tisdag 13 november 2012

Snart brister det

Det börjar bli lite väl mycket nu. Först glappar hörlure-uttaget på skoldatorn så jag måste lämna in den och får en crapy lånedator som jag fortfarande måste ha. Sen dör min mobil. Helt stendöd. En patetisk sak som att ett hårband gick sönder i måndags. Sen tappar jag bort den andra mobilen jag har nu istället. Nu har även mina hörlurar gått sönder. Mina lila, fabulous hörlurar. Jag glömde även ta med en massa kläder in till stan. Jag har typ inga strumpor nu så jag måste in och köpa det imorgon. I mean come on, vilken patetisk sak!! Har även en massa skolarbete och prov. T.o.m träningen idag var mycket sämre än vanligt, även fast det var okej.

Försöker verkligen hålla humöret uppe (och tänka på bilden jag la upp förut) men snart brister det asså. Det här med hörlurarna gjorde mig riktigt less på livet faktiskt...why me?







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv