måndag 4 mars 2013

30 Day Shred

Är ganska stel från igår och har träningsvärk men kände att jag ändå ville träna. Så efter att jag hade pluggat klart och såg att det var mörkt ute så försökte jag klura ut hur jag kunde träna idag. Eftersom jag inte tycker om våran träningscykel här hemma + att jag redan har träningsvärk i benen och rumpan så bestämde jag mig för att börja med ett träningsprogram som heter "30 day shred". Det är Jillian Michaels program och efter första träningen kan jag säga att visst, det är tufft, men absolut inte omöjligt! Jag tyckte jag gjorde väldigt bra för första gången, speciellt med tanke på min träningsvärk.

Så nu har jag bara 9 dagar kvar på nivå 1 haha. Ska nog kombinera det med gymmet och löpning och jag kommer förmodligen ta ledigt några dagar. Så någon gång i April blir det att kolla resultaten från detta. Jobbigt men väldigt effektivt har jag hört! Men glöm aldrig att det är vad du äter som är viktigast när det kommer till att få resultat. Så nu ska jag äta kyckling, fylla på med lite protein haha. Sen blir det duschen.

Imorgon åker jag in till Karlstad igen, börjar dagen med ett tandläkarbesök! ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv