onsdag 20 mars 2013

Prioriterar gymmet nu

Tjosan! Känns som jag har lite träningsvärk i jämt hela kroppen. Inte sådär mycket så att det gör ont, men jag känner att träningen tar i alla fall, känns jättebra eftersom jag bara tränat på gymmet den här veckan (ingen 30 day shred, pass osv osv). Då vet jag att jag gör rätt liksom!

På tal om 30 DS så kanske ni undrar varför jag inte gör det längre. Den enda enkla anledningen är att jag inte kände att jag kunde utnyttja gymmet lika mycket när jag även körde det. Mitt nuvarande gymkort gäller fram till April (?) typ och sen vet jag inte om det kommer vara värt att köpa ett nytt 4 månaders kort eftersom det sen är sommar (yey!!). Så då tänkte jag att jag kan satsa på 30DS, löpning ute och pilates och sånt roligt då istället och kötta på gymmet nu. Därför väljer jag att starta med nivå 2 då! :)

Idag blev det i alla fall 20 min löpning/PW, 15 min på cykeln och 20 min styrka. Gick hem och har nu druckit min proteinshake. Nu blir det duschen och sen kanske jag tar mig något att äta, får se!

God natt :*



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv