torsdag 21 mars 2013

Krossar rekord osv

Hej alla läsare. Blir ett sent inlägg för er nattmänniskor som fortfarande är vakna som jag. Slutade skolan jättesent idag och kom hem efter fem. Lagade mat vid sex och sen jobbade jag med en uppgift som jag var tvungen att skicka in ikväll i engelska. Det var som en egen respons på min muntliga grej som jag gjorde idag, kändes riktigt bra faktiskt.

Blev klar med den uppgiften ganska sent så jag orkade inte dra till Friskis och stressa ihjäl mig över tiden. Istället drog jag på mig mina springskor och drog ut på en runda, blev 3 km, så en ganska kort runda men det spelar ingen roll idag för det kändes så jäkla bra. Jag orkade så himla mycket, skulle garanterat kunnat springa längre men det var så sent haha. Jag förbättrade min km-tid med hela 1,5 minuter. Helt stört ju! Jag är jättenöjd verkligen för jag vet att jag klarar att springa mycket snabbbar men jag orkar bara aldrig pusha mig själv. Men idag gick det!

När jag kom hem köttade jag även armar med de vikterna jag har hemma. Mina armar skakade efteråt haha. Efter det blev det proteinshake, banan och dusch. Nu = sova. Känns bra att jag hann träna ändå även fast det var sent!

God natt :*

Typ jag när jag totalt körde över mitt gamla rekord förut


vet inte varför...men jag totalt älskar den här bilden.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv