måndag 11 mars 2013

Tur att jag är kvällsmänniska

Tjo! Måndag - check! Så gött. Började dagen med hör- och läsförståelse i tyska. Gick ganska kasst haha, men vi fick sluta tidigt i alla fall. Drog och handlade och åkte hem med det så jag slapp handla nu på eftermiddagen. Lagade och käkade lunch hemma och ringde och pratade med syrran. Sen åkte jag tillbaka till skolan för tre lektioner och kom hem runt sex. Har riktigt långa dagar ibland asså!

Ska börja på en svenska grej och sen ska jag träna. Ska köra sjunde dagen av 30 day shred och sen dra till gymmet och springa eller cykla, blir gött det! Klockan är så mycket redan, blir så stressad. Thank god att jag är en kvällsmänniska. Skulle aldrig palla vårat sena schema + träning annars!


Osäker om jag pratat om dessa nagellacken jag äger. Köpte 4 stycken "Mood" nagellack från Claires i USA i somras. De ändrar färg beroende på temperatur. De är inte helt fenomenala utan den enda gången jag ser en tydligen färgskiftning är när jag tvättar händerna och byter från kallt till varmt vatten, bara för att se det haha. Sen är kvalitén på nagellacket sjukt kasst. Men det är roligt att använda now and then, bara för den coola effekten, blir lika fascinerad varje gång haha.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv