torsdag 7 mars 2013

Håll ut!

Träningsvärken i både vaderna och armarna är bättre idag, thank god. Drog till gymmet och körde 20 min på cykel, 10 min crosstrainer + 10 min powerwalk på löpbandet. Eftersom 30 day shred innehåller både cardio och styrka (i typ 20-25 min) så kändes det nog. Så nu käkar jag kvällsmat, måste alltid äta efter träningen.

Imorgon är det äntligen fredag. Jag som har varit helt utsliten hela veckan ser fram emot att sova till helgen haha! Har ju min gigantiska håltimme imorgon så då ska jag passa på att åka hem, köra 30 day shred och läsa lite matte. Har ett prov imorgon, vi behöver inte träna för det men det kan ju vara bra att läsa och se vad provet ens är på haha. På kvällen sen blir det tonår!

Håll ut, snart är det helg!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv