tisdag 19 mars 2013

Dagens pass på Friskis

Holy moly vad mycket folk som kollar in på bloggen när jag postar något som har med min framgång med min viktnedgång att göra. Kul att ni är intresserade av det! :)

Drog till gymmet som sagt, 20 min med ganska långa och lätta intervaller på löpbandet och sen 15 min på cykeln som dagens cardio. Kan säga er att jag har träningsvärk i benen från gårdagens pass så mina ben skakade efter jag hade cyklat klart haha! Gött det! Sen körde jag lite armar innan jag gick hem. Drack min proteinshake, tog en dusch och nu har jag käkat en liten kvällsmat.

Nu ska jag läsa igenom en engelska uppgift som ska lämnas in imorgon och sen blir det sängen. Gött att det redan är onsdag imorgon, tiden går så snabbt verkligen!

God natt ;*


Vinnaren av säsong 14 av The Biggest Loser. Den här kvinnan var sjukt awesome! I mean...look at them arms. Blev heeeelt chockad när jag såg henne förut under finalen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv