måndag 18 mars 2013

Min hjärna är inte alltid på min sida

Tjosan, har haft en intressant måndag. Skippade tyskan imorse och åkte hem och jobbade med min engelska presentation. Efter det drog jag till skolan för en kort svenska lektion och sen skulle min engelska klass åka till NWT. Där fick vi en guidad tur, det var riktigt roligt faktiskt även om det var lite drygt ibland, men vi fick gratis te liksom so I aint gonna complain.

Efter det gick jag och Lovisa in till stan och jag drog och handlade lite mat. När jag kom hem hade jag absolut ingen matlust, vilket var skumt eftersom jag inte hade käkat något på 7 h. Har haft några riktigt skumma dagar de senast typ 3 dagarna. Har inte ätit lika bra som jag brukar (fast ändå inte jättedåligt lol) vilket har lett till världens ångest nu i eftermiddag, så min hjärna var inte på det bästa humöret.

Men nu har jag äntligen tvingat i mig mat, thank god, och visst blev jag bättre. Nu börjar jag om på nytt igen och tar nya tag. Den enda anledningen till varför jag käkade dåligt var för att jag har blivit så sjukt less. Sjukt less på att vecka ut och vecka in äta bara bra mat och träna 6 dagar i veckan men inte se några resultat på vågen. Det är så sjukt frustrerande, ni anar inte. Man gör allting rätt men ens kropp bara vägrar. Men det värsta jag kan göra nu är ju att sluta, så nu kör vi igen, bara positiva tankar here on! Några djupa andetag, nyttig mat och ett gym pass så blir allting bra igen

Nu blir det gymmet och efter det en proteinshake! :)

Älskar den här bilden.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv