fredag 29 mars 2013

Bra start på lovet

SÅ gött med lov asså! Började lovet med att kolla på The Host på bio med min syster igår. Tyckte den var bra men absolut inte lika bra som boken, vi båda hade nog lite för höga förväntningar. Vi tyckte även att skådespelarna var helt fel, de såg inte alls ut som det står i boken och som vi hade föreställt oss. Men jag tyckte ändå att den var bra, värd att se!

 Idag har jag hunnit med en massa saker känner jag. Fixade en god frukost, gjorde en tvätt, kollade på nya Snooki&JWOWW avsnittet, hängde upp tvätten, käkade lunch, drog på gudstjänst, drog ut och sprang, åt middag, spelade spel. Det har varit en bra dag helt enkelt! Kände mig dock väldigt trött när jag tränade och jag fick en ganska dålig tid när jag sprang. Så är det ibland, kan inte vara på topp hela tiden. :)

Imorgon är det ju påskafton. Vi ska åka till Fannie och fira med dom och innan det ska vi nog ner till skolan en sväng och se vad som händer där. Vet faktiskt inte riktigt vad vi ska göra, vi brukar fira mer på söndagen faktiskt! :) Firade mer påskafton när man var liten och åkte runt med alla påskbrev, nu när man har slutat med det så finns det ju inte så mycket att göra känner jag. Har inte varit hemma och firat påsk på ett tag eftersom vi under de senaste 2 åren har åkt till Holland och Tyskland under påsklovet! Det ska bli lite kul att fira här hemma igen ändå, har nästan glömt bort hur det brukar vara...;)


Typ jag när jag tränar haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv