lördag 30 mars 2013

Påskafton

Glad Påsk! Har haft en bra påskafton och nu är jag helt slut. Gick upp och käkade frukost och sen drog vi som sagt ner till skolan en snabbis bara för att se vad som hände där i princip. Efter det åkte vi hem igen och jag fixade bland annat mina naglar, körde på gradient med ljuslila, grön och vit med glitter på (kan visa bild någon gång snart, om jag kommer ihåg). Vi två åkte vi till Fannie och dom, käkade mat, gick en tipspromenad och satt och pratade en massa. Kom hem på kvällen och då kollade jag och Katrina på The Hunger Games!

Imorgon så ska jag upp och åka till kyrkan på gudstjänst igen. Kommer även få min easter basket osv, äta god mat och sen på kvällen så ska vi även skypea med min andra syster på Hawaii.

Ska strax sova men först blir det något avsnitt av The Big Bang Theory. Hoppas eran påskafton också var bra!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv