tisdag 5 mars 2013

Nu kör vi

Är glad att jag fortfarande lever, hade så sjukt mycket att bära idag haha, trodde jag skulle gå sönder. Lämnade väskorna i skolan imorse och sen åkte jag in till stan för mitt lilla tandläkarbesök. Fick ligga och vänta på tandläkaren i 20 minuter innan hon kom. Var bara småsaker att fixa, men det ser tydligen bra ut. Har än en gång gummiband att ha i, men jag är van så det stör mig inte. Nästa gång sa hon att vi kan diskutera att kanske ta bort överkäken samt snacka om min fejktand som jag måste ha haha. I smell progress! :D

Lång dag i skolan men det var ändå ljust när jag till slut kom hem hit till Lamberget, så skönt! Ska ta mig en te mugg, mandlar och en sked jordnötssmör nu och om ett tag ska jag göra andra dagen i 30 Day Shred och sen drar jag nog till gymmet och köttar lite, får se vad det blir. Försöker ju äta oftare för att komma upp i det antal kalorier jag måste käka. Det lönar sig i längden och även om jag äter mer så går jag ner i vikt bättre nu igen. Så jepp, att äta mer (fast fortfarande nyttigt) verkar vara vad jag behöver! :) Jag måste även sluta ha så bråttom tror jag...

Och ja, jag är öm i hela kroppen och har värsta träningsvärken. Hade jag slutat pga det hade jag gett upp i September :P Man får lära sig att jobba genom smärtan, men samtidigt veta sina gränser, man vill inte skada sig. :)










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv