tisdag 12 mars 2013

Stevia

Tjenare! Värsta dagen avklarad, känns bra. Efter skolan drog jag en snabbis på stan, köpte mig en ny sportbehå från HM, en lila en blev det (såklart haha). Såg sen att min buss inte skulle komma förens om tjugo minuter så då bestämde jag mig för att dra till Gymgrossisten och köpa mer proteinpulver eftersom mitt tog slut ett bra tag sen och jag inte har brytt mig om det. Har nämligen varit osäker på om jag ska fortsätta med det eftersom det innehåller sötningsmedel. Dock känner jag att det var ett bra sätt att få i sig mer kalorier, vilket jag behöver. Som en överenskommelse med mig själv bestämde jag mig för att köpa den som är sötad med Stevia. Stevia är ju ett naturligt sötningsmedel så det är mycket bättre för mig (och för alla andra för den delen?). Körde på smaken jordgubb, hoppas att den smakar bra, ska prova den sen efter gymmet!

Nu ska jag skriva klart svenskan och sen så ska jag köra åttonde dagen på 30 day shred (snaaaart klar med nivå ett thank god, behöver variation nu) och sen drar jag nog till gymmet för att köra mer cardio! :) Får se hur det blir, jag vill verkligen prova mitt nya proteinpulver bara haha.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv