söndag 24 mars 2013

Fullt upp hela helgen

Har inte skrivit här på flera dagar och det är inte så konstigt för jag har haft fullt upp hela tiden. I fredags var det tonår i Grums, det blev strömavbrott efter några timmar och jag var så himla trött den kvällen. På lördag så gick jag upp tidigt och åkte till Grums igen. Därifrån tog jag och pappa tåget till Göteborg. Startade dagen i Göteborg med Starbucks och sen gick vi till Svenska Mässan där Turist/Resemässan var. Det var jättekul där, fullt med folk och intressanta saker.

Efter några timmar där så gick vi in till centrum igen och kollade runt i affärer tills vi skulle åka hem med tåget igen. Sen blev jag skjutsad till mina kompisar där vi hade en trevlig liten födelsedagsfest. Fick mig några timmars sömn men jag mår kasst ändå haha.

Blev hämtad ganska tidigt imorse och sen dess har jag bara chillat. Har inte orkat röra mig typ för mitt huvud vägrar samarbeta haha. Nu måste jag dock ta tag i lite saker, packa osv. Ska bli skönt med en kort vecka och sen lov i alla fall!

Har käkat så hiiiimla dåligt under helgen också. Jag har ingen ångest över det, vilket är skönt, men jag hatar hur min kropp känns när jag äter dåligt. Ska bli gött att komma tillbaka till bra mat och träning imorgon!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv