måndag 25 mars 2013

Det svåra blir lätt

Hejsan! Var så hiiimla skönt att vakna imorse och må bra igen, kände mig som en helt ny människa verkligen. Har som sagt käkat så annorlunda den här helgen med dåliga kolhydrater, fet mat, sötsaker och annat dåligt. Det är ju inte det värsta att äta sånt där ibland (det ska ni inte tro att jag tycker), jag unnar mig det någon gång ibland, men saken är den att min kropp verkligen inte är van sånt längre så jag kände väldigt stor skillnad. Kändes så himla bra att bara äta nyttigt idag och träna.

Under påsklovet så ska jag vara hemma och då ska jag bland annat göra en juice detox. Kommer nog berätta mer om den då för er som är intresserade. Men nu ska jag verkligen hålla mig borta från allt onyttigt ett bra tag, känns så mycket bättre så! :)

Förr var det svårt att äta nyttigt i några dagar men nu är det svårt att äta onyttigt i några dagar istället! ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv