söndag 3 mars 2013

Today, records fell

Drog ut och sprang, blev 1 mil vilket är längre än vanligt men det var riktigt skönt, speciellt eftersom det var så fint väder! Tänkte köra styrka också men är redan öm i hela kroppen så jag skippade det haha. Vill verkligen börja träna hårdare så 1 mil kommer nog bli mer vanligt i framtiden. Från och med nu blir det tuffare både på gymmet och under mina springturer för jag vet att jag orkar så mycket mer. Jag har ju tränat väldigt mycket i flera månader nu så det är ju uppenbart att jag har blivit mer vältränad, bara det att min hjärna har svårt att acceptera det. Jag känner ofta att jag inte kan pressa mig mer, vilket jag såklart kan, så nu blir det att kötta järnet!

Idag är det förresten 3/03 = 3OH!3 dagen hahaha. SÅ dom har äntligen släppt en ny låt och den är så sjukt bra, "Back To Life" heter den!! Alla låtar som kommer vara på deras nya album Omens är helt grymma så jag ser verkligen fram emot när det albumet kommer ut. Den nya låten kan ni lyssna på HÄR om ni är intresserade.


Haha slog 7 rekord idag, denna var en såklart :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv