söndag 10 mars 2013

Söndagar är alltid bra

Söndagar är alltid bra enligt mig, det kan inte gå fel liksom. Man har ledigt en hel sista dag innan det är dags att ladda om för en ny vecka! Började dagen med en awesome havregrynsgröt frukost och sen åkte jag in till Grums med Fannie. Var på gudstjänst, träffade trevligt folk och var med och sjöng. Kom hem, tog det lite lugnt, käkade lunch och chillade lite mer. Sen var det dags att träna. Sprang 4 km på en hyffsat bra tid för att vara jag haha. Nu har jag nyss kört sjätte dagen på 30 day shred också (hade ju vilodag igår). Är ganska sliten just nu så nu blir det duschen och sen behöver jag mat!

Ska försöka plugga lite mer sen också men annars ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen. Ska även måla naglarna, tror dock bara jag kör på en färg eller gradient eftersom det är lätt att göra. :) Tagga ny vecka folk!

Var så sjukt kallt och blåsigt ute idag. Var så kallt att det gjorde ont när jag sprang :s


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv