tisdag 26 mars 2013

Look at all the bothers I give

Hej allihopa! Nu är vi halvvägs till påsklov redan, bara två skoldagar kvar. Skrev ett prov idag i fysik som gick jättedåligt för jag hade inte pluggat för det, woops. Men nu har jag faktiskt sett till att göra en matteläxa som vi hade, är impad av mig själv faktiskt. Jag har ju som sagt jättesvårt för att göra läxor och att plugga hemma, gör det nästan aldrig om det inte är absolut nödvändigt! Så det här var riktigt bra gjort av mig tycker jag.

Nu ska jag alldeles strax iväg till gymmet! Igår tog jag det lite lugnt och var inte där så länge men jag får se hur det blir idag. Vissa av mina skoldagar är ju så himla långa (måndag, tisdag + torsdag) och då är jag ju tröttare på de dagarna såklart. Försöker lyssna på min kropp och läsa av hur mycket jag orkar just den dagen, så att jag inte tröttar ut mig men ändå får en bra träning. :) Tränar man 6 dagar i veckan är det liksom acceptabelt att ta det lite lugnare några dagar, tycker jag i alla fall haha.

Hörs sen! Här får ni lite random bilder att kolla på under tiden.

Det här är Deena. Hon är awesome och hon har så rätt! ;)

Det här är Lana Del Rey, snygg som satan med en underbr röst och musikstil.

Det här var jag när jag skrev mitt fysik prov imorse :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv