onsdag 13 mars 2013

Live like a warrior

Har så mycket energi just nu, värsta skillnaden från förut då jag var helt död. Fick dock världens sötsug efter maten förut men som tur är så har jag ingenting onyttigt att äta här så min räddning fick bli en blandning av jordnötssmör, müsli, russin och mandlar som jag blandade ihop. Låter ganska skumt men det var verkligen asgott haha, mycket bättre än att ösa i sig typ choklad eller godis.

Fick i alla fall världens energi kick av det jag käkade (kan vara för att jag även drack kaffe, lättpåverkad haha). Körde min 30 DS video (sista gången på nivå 1 imorgon, woop woop!), kan verkligen hela utantill just nu haha, men jag märker resultat redan och det är kul! Efter det drog jag till gymmet, körde intervaller på löpbandet i 20 min och sen 15 min på träningscykeln. Nu har jag nyss druckit min proteinshake och ska nu duscha och sova, käkade en banan innan gymmet också så jag behöver nog inte äta mer.
Sov gott alla snygga läsare!

Matisyahu – Live Like A Warrior




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv