lördag 16 mars 2013

Grym helg

Tjenare allihopa. Har haft två jättebra dagar och en bra start på helgen. Två av mina bästa vänner åkte med mig till Värmskog och sov över tills idag. Var jättekul att ha dom här och vi pratade i princip hela natten så jag är hyffsat trött nu haha!

Nu under eftermiddagen/kvällen efter dom åkte hem så har jag kollat på det nya Glee avsnittet, börjat på en skoluppgift som jag ska skriva imorgon och nu har jag nyss kollat på Iron Man 2 med pappa. Imorgon blir det officiellt en pluggdag med inga undantag. Jag har viktiga skoluppgifter som jag måste ta tag i, så det är min största plan för imorgon. Sen ska jag nog ut och springa och kanske även börja nivå 2 på 30DS. Får se hur mycket tid och energi jag har imorgon. :)

Nu ska jag kolla på något avsnitt av tbbt och sen ska jag sova. Kan även tipsa om en sjukt bra låt - Ellie Goulding – Figure 8



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv