onsdag 27 mars 2013

Äntligen dags

Tjenare!
Bara en dag kvar, den värsta skoldagen haha. Ska hålla ett 4-5 minuters tal på svenska imorgon. Om vad? Parfym. Vi blev tilldelade random ämnen och det är vad jag fick. Trodde det skulle vara svårt att ha nog så jag drog ihop värsta PowerPointen och nu är den typ 2 minuter för lång även fast jag pratar jättesnabbt. Blir intressant att framföra detta imorgon i alla fall haha!

Imorgon så ska jag hem till Värmskog! Min syster kommer även hem vilket blir kul. Innan vi åker hem ska vi även gå och se The Host på bio. Har väntat på den filmen i typ 2 (?) år nu så det ska bli så kul att äntligen få se den!

Nu ska i alla fall försöka fixa mitt långa tal och sen blir det en sväng till gymmet! :)

Ebba gick ut från matten typ 5 minuter och lämnade sin mobil. Resultatet av det:

Hilly Hindi från The Hillywood show :)






2 kommentarer:

  1. Din tal var bra!! Du ska inte vara så negativ om dig själv. Du klarade ju ämnet galant. Men jag skulle gärna vilja tipsa dig inför nästa gång. ;) Ha en bra lov nu och njuuuut!! ;)

    SvaraRadera

Bloggarkiv