söndag 3 mars 2013

We gave up giving up

Hejsan, orkade inte blogga igår, sorry for that. Var i alla fall på Universitetet först och blev klar med allt jag behöver för att kunna börja skriva lite smått. Måste skriva och lämna in det första vi ska skriva på onsdag. Efter Uni åkte vi som sagt vidare till Örebro. Åt lunch tillsammans med min syster och åkte ut till en jättestor och awesome sportaffär för att hon behövde skor. Jag såg så himla många saker jag ville ha, helt galet sjukt snygga träningskläder och skor. När jag når min "mål-kropp" så ska jag dit och köpa mig ett par Nike Pros. Fick med mig en tunn sportväska i alla fall, från Nike. Vet inte exakt vad sånna heter. Men jag ska i alla fall ha den i stan när jag drar till Friskis.

På tal om träningen så har jag varit riktigt kass de senaste veckorna. Usel verkligen. Jag var ju sjuk ett bra tag så då kunde jag inte träna. Men nu är jag bra igen och skulle kunna ha tränat mer än vad jag har gjort. Tränade liksom i måndags och det är det enda jag gjort på evigheter så nu ska jag strax ut och springa 5k i vårsolen. Har ändå lyckats gå ner i vikt, thank god, så det känns bra i alla fall. Men nu måste jag ta tag i träningen och kosten igen. Äta nyttigt och träna som vanligt! Blir nog lite lättare när jag kommer tillbaka till stan och Friskis på tisdag. Saknar att kunna gå till gymmet varje dag.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv