lördag 9 mars 2013

9 har ju alltid varit mitt lyckonummer så

Åh jag är så glad just nu. Älskade You redan första gången jag hörde den och kände verkligen att den skulle vinna bara folk fick lyssna på den några gånger. Värsta musik gurun här ju. Jag har i alla fall lyssnat på den non-stop i princip sedan första delfinalen och jag älskar den fortfarande. Vet garanterat att det kommer gå sjukt bra för Robin i Eurovision också. Killen har en grym låt och en sjuk röst, han var enligt mig på en helt egen nivå när det kom till sångröster ikväll. Tack gud att internationella juryn gav honom så mycket röster så att han vann! Är helt överlycklig, Sverige gjorde ett bra val ikväll asså. Ikväll kommer jag somna med ett stort leende på läpparna! :D

Btw så har nummer 9 alltid varit mitt lyckonummer...I just knew it liksom!

Haha så jäkla bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv