tisdag 19 mars 2013

Annorlunda progress pic

Den fasade tisdagen är äntligen över! Dock så blev den lite bättre eftersom jag fick sluta tidigt, men sen värre för att jag fick stå ute och frysa. Kommer även inte kunna lyssna på musik när jag tränar eftersom jag tappade en av mina pluppar till mitt headset. Just my luck haha!

På tal om träning så ska jag strax till Friskis. Skulle gå tidigare men jag frös och var så sjukt omotiverad att jag bara sköt upp det och hoppades att jag skulle tina upp lite grann. Men nu har jag laddat upp med kaffe (utan socker), en banan och lite awesome ekologiskt jordnötssmör. Det jordnötssmöret är freakin awesome för det är jättegott och innehåller bara jordnötter och havssalt. Alltså inga tillsatta ämnen eller socker alls som alla andra jordnötssmör gör. Det finns att köpa på Konsum i Mitticity om ni undrar! :)

Men nu ska jag strax dra mig bort till gymmet! Hörs sen

Har glömt bort att visa detta, tycker det är helt sjuuukt. Tänkte använda en av mina armbandsur som jag inte haft på flera månader. Det är ett sånt som man inte kan dra åt utan det har samma storlek hela tiden. Detta satt alltså bra på min handled ett tag sen och nu passar det såhär. Blev heeeelt chockad.




2 kommentarer:

  1. Hahaha! Där ser du än en gång du har blivit mkt smalare ÖVERALLT!! Go Emilia! ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag antar det, så svårt att se bara. Men här blev det verkligen tydligt haha! :D

      Radera

Bloggarkiv