lördag 9 februari 2013

10 nya saker ni kanske inte visste om mig

Kör en favvis i repris eftersom jag är uttråkad haha :) 10 nya saker som ni inte visste om mig (tror jag):

1. Jag älskar lukten av bensin (men inte diesel, blä)
2. Jag tycker inte riktigt om att fylla år...
3. Jag har bara övningskört en gång och var liiiivrädd
4. På en praodag i åttan var jag och 3 vänner på Kd flygplats och hälsade på bara. Slutade med att vi fick flyga tur och retur, Kd - Sthlm, och sitta framme i cockpiten med piloterna, en i taget. Jag var med när vi lyfte från Arlanda. Coolaste ever, sickaste praon! Det var två piloter som fixade detta för oss, galet snällt...
5. När jag var på World Scout Jamboree som var typ ett 2 veckor långt läger så gick min sovsäck sönder första kvällen (y)
6. När vi slutade 5:an i Värmskog började alla andra i min klass 6:an i Grums medan jag började i Arvika forever alone. ;) Är sjukt glad att jag gjorde det!
7. När jag gick i förskolan så var jag s.k "Lill-lucia" i Värmskog. Den kortaste tjejen i förskolan fick gå framför den "stora" lucian i sexan. 
8. Min gudfar är min uncle i New York och min gudmor var min faster, men hon gick bort några år sen.
9. Jag har ett jättestort ärr på mitt högra knä från när jag trillade i en stor och brant backe som jag cyklade ner för (på en för stor cykel). Jag hade vita skor på mig som var i princip röda när jag hade gått upp för den långa backen igen loool ;) Hade största såren jag EVER haft. Var typ 6/7 år?
10. När jag gick på högstadiet brukade jag gå upp typ 10 min innan bussen kom.

Tror faktiskt dessa 10 aldrig har varit med förut. Nu vet ni lite mer om mig ;)





2 kommentarer:

  1. å ja ä gla som fan att du börja på kby! :DDDD <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. jaaag med, hade ju inte träffat varann om jag inte hade gjort det! :s <3

      Radera

Bloggarkiv