lördag 2 februari 2013

Lördag morgon

God morgon!
Vaknade inte riktigt såhär sent, runt 12.30 vaknade jag. Sov 12 h, det behövdes verkligen! Var jättetrött efter gårdagens möte och vi kom ju hem hyffsat sent.

Har en massa saker jag både vill och inte vill göra, men som jag måste göra. Har skolarbete så klart, men skulle även vilja fixa  en sak i mitt rum som jag inte har haft tid med än. Har en anslagstavla som jag vill fylla med en massa inspirations och motivations bilder så att jag blir motiverad till att fortsätta. Just nu hänger den tom på väggen. Får se om det hinns med idag eller imorgon, blir den bra så får ni se bilder! :)

Annars så är idag min enda vilodag under veckan. Imorgon blir det väl att cykla eller springa + styrka. 0,5 kg den här veckan också, still going strong! Känns grymt! :) Dock önskade jag att det kunde gå liiite snabbare än vad det gör nu, men asså, bara det går åt rätt håll så är jag glad. Det lönar sig till slut, alla dessa timmar på gymmet och all bra mat. Har absolut inget sötsug heller, visste att det skulle hjälpa att bara skippa allt socker. Har 12 dagar kvar, sen kan jag få unna mig något sött om jag vill. Men just nu vill jag inte ens ha något sånt i min kropp haha.

Dagens frukost: Havregrynsgört med kanel i + varma hallon, björnbär och mango, + en liten banan. Enda sättet som jag kan käka havregrynsgröt = dränka den i frukt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv