torsdag 7 februari 2013

Dags för gymmet

Tjosan!
Så himla gött att psykologi provet är över. Gick väl hyffsat tror jag, men det är så svårt att veta haha. Pluggar ingenting ikväll, för det är jag värd. Har en känsla av att ingen i min klass pluggar någonting ikväll haha, alla var sjukt trötta på psykologin...Tycker det är helt galet att det redan är fredag imorgon, den här veckan har gått vansinnigt fort. Men I dont mind haha. Min syster är hemma den här helgen också! :)

Ska strax dra och träna. Ska cykla, kanske springa/gå och sen köra styrka som vanligt, om jag inte ändrar mig när jag kommer dit såklart. Gör alltid det jag känner för när jag väl kommer dit, annars är det ingen idé. Tvingar jag mig själv att göra någonting så kommer jag bara bli less och prestera dåligt. ;) Har lite träningsvärk i låren men inget allvarligt, så nu kör vi! :D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv